Nose Work Letøvet

På dette hold arbejder vi med ren duft og vi arbejder videre med de 4 elementer; køretøjssøg, beholdersøg, indendørssøg og udendørssøg. Vi øger sværhedsgraden i søgene ved forskellige udfordringer og vi har også fokus på at du lærer at læse din hund, og din rolle som hundefører i søgene.

I undervisningen vil indgå praktisk træning og teori. Hundene er på én ad gangen. Derfor er det vigtigt at din hund kan sidde i bilen i pauserne. Hvis du ikke er i bil, finder vi også ud af det.

I er max. 4 kursister på holdet.

Holdet er for dig som har gået på Nose Work Begynder 2 på Poteskolen. Det er også for dig, som kun har lidt erfaring med søg på ren duft - eller er begyndt at søge med rent duft, men har brug for hjælp til at din hund bliver mere stærk i at søge.

Kontakt mig, hvis du er i tvivl om hvilket hold du og din hund skal på.

Træningen koster 1.195 kr. I prisen indgår 6 x 55 minutters træning. Vi træner forskellige steder i Hillerød - det vil blive oplyst i løbet af kurset.

Du kan tilmelde dig til Nose Work hold, ved at udfylde tilmeldingsformularen. Når du har indsendt formularen skal du indbetale kursusprisen på MobilePay 25752275. Herefter er du sikret en plads på holdet.

Du får tilsendt en mail en uge før kursusstart med praktiske oplysninger.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, kan du få refunderet kursusgebyret indtil 14 dage før kurset starter.