Fortsætterhold

Vi fortsætter med de øvelser, vi arbejdede med til hvalpetræning. Vi finpudser øvelserne og udvider med flere øvelser og tricks. Vi arbejder fortsat med at styrke samarbejdet mellem hund og ejer. På holdet bruger vi bl.a. klikkertræning som er en positiv træningsmetode.

Der er max. 6 deltagere på holdet, så der er god tid til alle.

Efter hver træningsgang vil du få tilsendt en mail med udførlig beskrivelse af dagens øvelser, så du let kan træne hjemme.

Afhængigt af hvor hver kursist er kommet til, vil vi arbejde med:

• Kontaktøvelser til styrkelse af forhold til ejer
  • Gå pænt i snor
  • Indkald
  • Indtage plads
  • Selvkontrol – at kunne modstå fristelser
  • Sit og dæk med varighed
  • Targettræning – at røre ved genstande med snude eller pote
  • Indkald
  • Tricks som slalom, hviske og vinke
  • Evt. andre øvelser efter ønske

Dette er holdet for dig der enten har gået til hvalpetræning på Poteskolen eller et andet sted. Eller for dig, som har brug for at genopfriske din hunds hverdagsfærdigheder. Det er en fordel hvis du kender til klikkertræning, men er ikke et krav.

Fortsætterholdet koster 1.195 kr. I prisen indgår 6 x 55 minutters træning og mail med beskrivelse af alle øvelserne efter hver træningsgang. Træningen foregår i Hillerød.

Du kan tilmelde dig til fortsætterhold, ved at udfylde tilmeldingsformularen.

Når du har indsendt formularen skal du indbetale kursusprisen på MobilePay 25752275. Herefter er du sikret en plads på holdet.